Από το Blogger.
RSS

Επιτέλους έτοιμη η πρώτη χειροποίητη φούστα!



Σήμερα είμαι υπερβολικά χαρούμενη. Κατάφερα μετά από προσπάθειες και αλλαγές να ολοκληρώσω την πρώτη μου φούστα, εξολοκλήρου φτιαγμένη από τα χεράκια μου. Βέβαια δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο κόψιμο αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι 3 μήνες πριν δεν ήξερα να περνάω ούτε κλωστή στην βελόνα μπορεί να καταλάβει τον ενθουσιασμό μου!!!


Εδώ την βλέπετε πάνω σε μια κούκλα ραπτικής φτιαγμένη στα μέτρα μου (μας πήρε 1 απόγευμα και πολλούς κοιλιακούς με τον σύζυγο ....... τρελά γέλια)!!!


Λοιπόν πώς σας φαίνεται??? Σχόλια και διορθώσεις απαραίτητα.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 σχόλια:

KaPaworld είπε...

Μπράβο κορίτσι...καλά κάνεις και είσαι περήφανη!!! Υπέροχο αποτέλεσμα...έχεις ταλέντο και μεράκι!Αντε και του χρόνου παλτό...

Sophie είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο για την υπέροχη προσπάθεια αλλά και για το πολύ κομψό αποτέλεσμα!!!Έχει ωραία γραμμή και πανέμορφα χρώματα!!!Καλά κάνεις και είσαι περήφανη σε λίγο καιρό με την εξάσκηση δεν θα πιστεύεις ούτε εσύ η ίδια τι όμορφα πράγματα θα φτιάχνουν τα χεράκια σου!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

Μαρία είπε...

πολυ ομορφη την εκανες..με υπεροχα χρωματα..τελικα αν το βαλεις κατω..με υπομονη και αγαπη..βγαινει ομορφο αποτελεσμα..καλη Σαρακοστη..πολλα φιλια

Yris είπε...

Κοριτσάκια μου καλημέρα και καλό μήνα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ενθαρρυντικά σχόλια.
Η επόμενη απόπειρα θα έχει να κάνει με μια κάπα (Πάσχα γαρ έρχεται)!!!

Παω να κάνω βολτίτσα στα σπιτάκια σας γιατί πολύ χάθηκα και είναι ευκαιρία μιας και λείπει το αφεντικό (λείπει ο γάτος...xixixi)

Marie είπε...

Yriς μου καλημέρα και καλό μήνα!!! Έχεις δίκιο η εκκλησία λέγεται "Ζωοδόχου Πηγής" αλλά εσκεμένα γράφω έτσι γιατί αυτό είναι δείγμα (και χρησιμοποιώ ένα "άσχετο" κείμενο για όλα τα δείγματά μου!)Σωστή η παρατήρησή σου λοιπόν! Όσο για τη φούστα σου είναι πανέμορφη, μ'αρέσει και το σχέδιο και το χρώμα!!! Πως να μην είσαι περήφανη!!! Πολλά φιλάκια!!!

Katrina είπε...

Μπραβο εγω την βλεπω πανεμορφη!!!Καλο μηνα και καλη σαρακοστη!!!

Mania είπε...

Είναι πανέμορφη!! Μπράβο σου!! Καλό μήνα!!

Μαριάννα είπε...

Καλως σε βρηκα Καλη αρχη με την ραπτικη!!!
Πολυ ομορφη βγηκε!!
Σε καταλαβαίνω πως νοιωθεις!Μια απο τα ιδια!
Και εγω πριν λοιγο καιρο ξεκίνησα το ραψιμο και εχω ενθουσιαστεί!Φιλια

Δημοσίευση σχολίου